оформити поліс

← усі новини

Як діє страхова компанія, якщо клієнт захворів або отримав травму під час подорожі

Медична страховка мандрівника ‒ незамінна річ для поїздки за кордон з будь-якого приводу. В деякі країни без страховки в'їхати фізично неможливо. Ціну страхового полісу мандрівника від компанії УТС ‒ Українське туристичне страхування не можна навіть порівнювати з вартістю лікування за кордоном. Що робити, якщо ви захворіли або отримали травму під час поїздки, ми розповімо в цій статті.

Як діє страхова компанія, якщо клієнт захворів або отримав травму під час подорожі

 

Кому і навіщо потрібна туристична страховка

Як показує практика, досвідчені мандрівники завжди мають на руках страховку туриста. Для тих, хто може собі дозволити відпочити за кордоном кілька разів на рік, наприклад, влітку та на Різдвяні свята ‒ може підійти туристична страховка на рік.

Для поїздки всією родиною в один із тихих куточків Європи в пошуках вражень про архітектуру, музеїі та смачну  їжу цілком достатньо буде стандартної страхової програми. Однак, якщо шлях ваш лежить до моря або в гори, ми наполегливо рекомендуємо включити в страхові ризики такий пункт, як «активний відпочинок». Справа в тому, що в практиці страхових компаній прийнято оцінювати події на воді або в горах як такі, що підпадають під визначення «активного відпочинку». Навіть таке безневинне заняття, як гра в бадмінтон, належить до «активного відпочинку» базового рівня.

Читайте також:

Як оформити страховку для виїзду за кордон онлайн: покрокова інструкція

Для бажаючих спробувати себе в будь-якому виді спорту, як-от спуск на лижах або гірський туризм ‒ є також відповідний варіант. Ну а професійні спортсмени знають, що страховка, яка покриває ризики при занятті екстремальними видами спорту, є невід'ємною складовою екіпіровки.

 

Як скористатися страховим полісом за необхідності

Отже, який же порядок дій страхової компанії в разі, коли клієнту потрібна невідкладна допомога?

За статистикою, більшість страхових випадків стосуються ситуацій, коли потрібно саме надання екстреної допомоги. Для початку клієнтові або його представнику ‒ в разі, якщо сам клієнт недієздатний, ‒ необхідно подивитись у страховий поліс туриста (при собі рекомендується мати як роздруківку, так і електронну версію) і вибрати з переліку каналів зв'язку найбільш зручний. Має сенс заздалегідь потурбуватися про це питання, щоб в екстреній ситуації без зволікання зробити дзвінок на вказаний в полісі номер кол-центру страхової компанії. Як правило, звернутися можна за телефоном, через Viber, сторінки в соціальних мережах компанії-асистансу. Вивчіть цю інформацію перед поїздкою.

Читайте також:

Обов'язки страхової компанії: що страховик гарантує своєму клієнтові

Під час першого дзвінка потрібно буде повідомити консультанту прізвище та ім'я застрахованого клієнта, номер страхового поліса та описати ситуацію. Тут варто нагадати, що, за правилами страхової компанії, повідомити про настання страхового випадку необхідно у термін не пізніше двох діб. Звичайно, ситуації бувають різні, і може статися так, що зв'язку в місці знаходження немає. В такому випадку клієнтові доведеться самостійно оплачувати всі послуги та після повернення мати на руках всі можливі документи, що підтверджують витрати для того, щоб претендувати на матеріальне відшкодування з боку страхової компанії.

 

Порядок дій клієнта і страхової компанії

Далі варіанти розвитку подій розрізняються залежно від країни перебування клієнта і умов, в яких він знаходиться. Наприклад, у вас жахливо розболівся зуб ‒ не той, який ви все збиралися вилікувати перед відльотом, але так і не сходили до лікаря, а здоровий на вигляд зуб, який вас ніяк до цього не турбував. У цьому випадку консультант страхової компанії направить вас до асистуючої клініки та відшкодує оплату знеболюючих або лікування в межах суми, зазначеної в договорі. Майте на увазі, що включені в страховку послуги стоматології ‒ це тільки надання термінової допомоги. Тобто зняти біль вам зможуть по страховці в будь-якій країні світу, а ось системно вирішувати проблеми з зубами доведеться за свій рахунок.

Читайте також:

Скільки коштує лікування в Європі без страховки: відгуки туристів

Також, якщо поточний стан вимагає негайного надання допомоги або клієнт сам не в змозі дістатися до медичного закладу, консультант організовує виклик швидкої медичної допомоги за рахунок страхової компанії. Якщо випадок страховий, компанія візьме на себе оплату амбулаторного лікування, необхідних ліків та госпіталізації. Окремим пунктом в договорі описана невідкладна акушерська та гінекологічна допомога вагітним.

За необхідності страхова компанія організовує медичну репатріацію потерпілого назад в Україну. Така необхідність виникає зазвичай, коли в країні перебування немає можливості надати необхідну допомогу або клієнт знаходиться в госпіталі занадто довго, і туристична страховка не в змозі покрити його подальше перебування. Слід зазначити, що навіть дешева туристична страховка від компанії УТС включає в себе візит близьких родичів клієнта, що знаходиться на стаціонарному лікуванні, а програма «VIP» передбачає відшкодування витрат на лікування за місцем проживання в Україні до моменту усунення загрози життю. Якщо дорослі в лікарні, а за дітьми доглянути нема кому ‒ є можливість відправити їх в Україну з супроводом.

Читайте також:

Що робити, якщо ви втратили паспорт або страховку за кордоном

В історії страхових компаній зустрічалися і більш складні випадки, коли, наприклад, клієнт під час занять екстремальними видами спорту травмувався в важкодоступній місцевості. Ні про яку «швидку» тут не може бути й мови, доводиться звертатися до служби порятунку, а то і задіяти вертоліт. Такі дії відповідають пункту про «медичну евакуацію» і так само оплачуються за рахунок страхової компанії. Зрозуміло, якщо обставини задовольняють умовам, визначеним у договорі. Хоча, медична евакуація може знадобитися і без всякого екстриму, наприклад, при ДТП. Такий випадок передбачений і звичайною страховкою мандрівника.

Звертаємо вашу увагу на те, що перераховані в цій статті дії страхової компанії відносяться до полісів, куплених онлайн через сервім . Наприклад, невідкладна стоматологічна допомога у більшості інших фірм не покривається полісом, а медична евакуація та репатріація доступні лише в найдорожчих програмах. Щоб дізнатися, які послуги входять в базові програми страхування від компанії УТС ‒ будь ласка, натисніть на це посилання.

Читайте також:

Втрата багажу, невиїзд, скасування рейсу. Додаткові сервіси в туристичній страховці

На закінчення хотілося б відзначити, що є ряд обставин, які є підставою для відмови в компенсації витрат на медичні послуги. Вам можуть відмовити, якщо виявиться, що травма або ж захворювання було отримано в момент знаходження в алкогольному або наркотичному сп'янінні. Також медична страховка для подорожей не допоможе, якщо ви потрапите в зону бойових дій, постраждаєте від теракту, політичного повстання або стихійного лиха. Докладний список виключень із страхових випадків обов'язково потрібно вивчити перед поїздкою.

Читайте також:

Що не покриває туристична страховка? Причини відмови у виплаті від страхової компанії

Якщо у вас залишилися питання з приводу страховки, телефонуйте за номером цілодобової підтримки клієнтів компанії УТС ‒ Українське туристичне страхування: +38 050 412 77 79.

Новини